One day

Kære Julie!

I en hemmelig skuffe i min hjerne bor mine one day-projekter. De har mest af alt form af en samling overskrifter. Intet er konkret. De har aldrig set en eneste målbeskrivelse, og hvis nogen spurgte mig til dem, er jeg ikke engang sikker på, at jeg vil kunne forklare dem med ord. De er slet og ret drømme. Og så fandt jeg på, at jeg ville skrive dem til dig for at se, hvordan de ser ud de små bæster.

My one day-project #1

One day starter jeg magasinet Magical Moments. Magical Moments skal være en samling af folks fortællinger om de øjeblikke i deres liv, hvor verden gik fra at være en sort-hvid udsendelse til pludselig at være i farver.

At dykke i det caribiske øhav og svømme med tropefiskene; at løbe over målstregen til et marathon; at se ens barn se sne for første gang; den helt særlige weekend som nyforelskede på et B&B i Skotland; at forstå kvantemekanik; at stå på Time Square nytårsaften etc.

Mine bidragsydere må selv bestemme, om de vil beskrive deres magiske øjeblik, tegne det, fotografere det, lave det til en grafic novel - you name it.  Mit eneste krav er, at de skal fortælle om deres øjeblik i detaljer, at de skal være personlige, og at de efter bedste evne skal formidle øjeblikkets magi til vores læsere. 

Hvad synes du? 

Pas på dig selv kære veninde 

Kærlig hilsen Nynne



Kommentarer

Populære opslag