Edition poshette

Kære Julie!

I går var en helt særlig dag, for i går mødte jeg nemlig Edition Poshette  søstrene, som er stiftere af et dansk brand, jeg er fuldstændigt forelsket i. Jeg fik min allerførste Edition Poshette ting (elefantpungen på andet billede) og begge søstres autografer. (billedet nederst).

Edition Poshette søstrene er tvillinger og deres lædervarer er inspireret af bøger og eventyr. Og selv lever de eventyret fuldt ud. De møder op til modeshows i Paris iført ens outfits og høje hatte med papirblomster. Går rundt i gaderne i identiske farvestrålende kjoler og orange parykker, for blot at nævne to af deres fantastiske outfits.

De er passionerede papirklippere, (endnu en af mine nye besættelser), deres hjemmeside er fuld af de skønneste digte,  og deres designs i sig selv er små kunstværker af eventyrlige collager. Man kan mærke, at de har det sjovt. Deres verden er smuk og poetisk og eventyrlig, men først og fremmest lægger den op til leg.

At pakke pakken med pungen op var et lille eventyr i sig selv, for ud dryssede stjerner og sommerfugle klippet ud af gamle bogsider og pungen i sig selv hvilede på en gammel side fra en bog, et lille udsnit af et eventyr.

 En fuldstændig gennemført verden. Nævnte jeg, at jeg var forelsket

Pas på dig selv kære veninde

De bedste hilsner

Nynne






Kommentarer

Populære opslag