Rubberduck Friday

I dag er det fredag. Det var det også for en uge siden faktisk præcis på denne dag. Og den dag for en uge siden, lagde jeg er billede op på Instagram af en gummiand. Den her gummiand.


Det var en dejlig fornemmelse. Dem er der ikke mange af for tiden. Jeg kan virkelig godt lide gummiænder, fordi de ikke har nogen betydning i verden udover måske at få dig til at le eller bare smile. Og det er der noget utroligt dejligt ved, når alt andet er mørkt og alvorligt og meningsfuldt.

En af min venner skrev tilbage på Instagram #rubberduckfriday. Ja hvorfor ikke tænkte jeg. Fredag er en god dag at smile bare fordi. Så derfor postede jeg i dag endnu et billede af en gummiand, og det har jeg tænkt mig at gøre på næste fredag og næste fredag igen og så videre. Jeg håber, at du kunne tænke dig at være med!  Måske er du også træt af mørke, alvor og meningsfuldhed og har brug for at smile uden anden grund end en badeand?

#rubberduckfriday


Kommentarer

Populære opslag