Leg, leg, og fødselsdag

Jeg er stadig helt tosset med det der leg, og har forsøgt systematisk at få mere leg ind i mit liv efter min legeuge, men nøj det er overraskende svært selv for et stort legebarn som mig. Jeg har derfor forsøgt mig med en legeformel, som kort sagt går ud på ikke at gøre noget nyt, men i stedet spørge mig selv. Kan jeg gøre det, jeg alligevel skal gøre til en leg? Du ved ligesom Mary Poppins sangen

"In every job there most be done, there is an element of fun. Find the fun, and snap the job's a game"

I dag er det min elskede mands fødselsdag, og han har bestilt pandekager til morgenmad. Hvorfor ikke gøre dem grønne og lyserøde?
Engelsk morgenmad kan blive til et ansigt og roser kan stå i en tekande i stedet for en vase.

"And every task you undertake becomes a piece of cake..."








Kommentarer

Populære opslag